donderdag 11 december 2014

Even iets over mezelf.

Hallo allemaal en welkom om interactive outfitter!
 In dit artikel geef ik even wat informatie over mezelf.


Dit ben ik, Lisa, 15 jaar oud en dol op alles wat te maken heeft met de modewereld. Make-up, haar, accessoires maar vooral KLEDING. Shoppen is een echte hobby en ik kom dus meestal niet uit een winkel zonder een zak met kleding. Ik vind dat je met kleding kan laten zien wie je bent, en volledig je eigen stijl kan creëren, eigenlijk een beetje van je karakter binnenin naar buiten brengen. Of je nu groot, klein, dik, dun, blondine of brunette bent, donker getint of licht getint bent, voor iedereen is wat wils en voor iedereen is er wel iets passend. Je make-up, haarstijl en accesoires zijn bijzaak, maar wel prachtige details als je het helemaal af wil hebben.

Een andere hobby van mij is volleybal. Dit is voor mij een manier om even mijn gedachten van alles af te zetten. Even zonder veel nadenken slaan op de bal en even je stress en frustraties kwijtspelen. Samen met je team een band bouwen die zo veel aan kan, ik vind het geweldig.

Ik hoop dat jullie mijn blog blijven volgen want er komen zeker leuke artikels online!
Je kan me ook volgen op Bloglovin', er staat een widget hier rechts.

~Lisa
Volg me hier op Bloglovin'

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Copyright © 2014 Interactive Outfitter

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi