vrijdag 12 december 2014

Red fever

Dat rood een mooie kleur is voor de feestdagen wisten we allemaal wel al. Maar dit jaar is er wel heel veul keuze in de winkels tussen verschillende tinten rood, en dan heb ik het vooral over het bordaux rood.


Deze prachtige wijnkleurige tint vind ik prachtig om te dragen en iedereen vind wel iets in deze kleur dat mooi bij je persoonlijkheid past. Vaak wordt deze rode kleur gecombineerd met donkere kleuren zoals zwart. Ook wit kan je er samen bij dragen maar voor deze tijd van het jaar staat zwart toch iets beter.
*Ik weet dat deze foto's van internet komen, maar ik het momenteel nog geen tijd om mijn eigen outfits aan te trekken, deze komen later gewijzigd in dit artikel. Alle rechten gaan naar de personen waarvan de foto's komen.*

~Lisa

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Copyright © 2014 Interactive Outfitter

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi