zondag 14 december 2014

Te grote kleding, yay or nay?

Ikzelf heb een aantal kledingstukken die eigenlijk 1 tot 4 maten te groot zijn. Het is niet omdat ze klein uitvallen dat ik ze heb gekocht, maar omdat ze nu eenmaal zo groot uitvallen heeft het een heel mooi effect. 
 

Deze twee bovenstaande topjes zijn voorbeelden van kleding die eigenlijk een stuk te groot is. De maten van deze twee zijn maat 40 en 42, terwijl ik eigenlijk maat 36 tot 38 heb. Op deze foto's lijkt het niet zo groot, maar werkelijk zijn ze echt heel erg groot. 

Hier heb ik het rechter topje aan. Het zit nu wel in mijn short en het zit wel wat losser maar dat effect vind ik net mooi. Als het topje niet in mijn short of broek zit dan is het wel wat lang, maar dat valt op zich wel mee.
Deze foto is even ingezoomd op het motief van het linker topje. I'm totally in love with it! Ik vind dat het geweldig staat. Spijtig genoeg vond ik geen foto dat ik deze aan heb. Deze valt wel iets groter dan het andere, maar het blijft mooi vind ik. 

Voor mij is het in elk geval een yay! 
Reageer wat jullie van te grote kleding vinden, yay or nay?

~Lisa

1 opmerking :

  1. Ik koop juist heel vaak m'n kleding ietsje groter. Dat zit gewoon veel lekkerder haha. Vooral in de winter, oversised.

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2014 Interactive Outfitter

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi